Wednesday 14 September 2011

"Leef jou eie potensiaal" Ek sit en lees die nuwe Leef tydskrif en lees toe hierdie sinnetjie raak,en dit is so waar. So baie van ons het soveel potensiaal maar ons leef dit nie uit nie. Ons potensiaal is Godgegewe, dis ons "werk" om dit uit te leef,te gebruik,ten volle te benut. Kom ons stof daai potensiaal geskenkpakkie van ons wat Vader gegee het,maar op die rak le bietjie af en leef ons potensiaal uit!!!!! Net n gedagte wat ek wou deel. Mooi daggie


Heerlike (massiewe) aarbeie is op die spyskaart!!!!

Ek moet darm so bietjie hekelwerk ook tussen al die geklets inbring....
Hier is goedjies wat ek verlede jaar gemaak het.



                                          Kussings wat sy tuiste in knapie se kamer gekry het.


Teemussie wat ek vir n winkel gehekel het

 

No comments:

Post a Comment