Monday 26 September 2011

Book of Remembrance

Ek lees so mooi gedeelte vandag in die Living Bible, wat daar gepraat word van God se Book of Remembrance-en dit het my so geraak. Dit het my laat dink aan my blog wat ook maar n tipe dagboek/onthou boek is, waar ek al die mooi en lekker dingetjies met ander deel-met die hoop dat dit die wat hul kosbare tyd gebruik om my blog te lees sal inspireer en opgewonde sal maak oor talente, handwerk en die lewe.
"Then those who feared and loved the Lord, spoke often of Him to each other. And He had a Book of Remembrance drawn up in which He recorded the names of those who feared Him and loved to talk about Him." Mal 3:16.
Baie geseende dag vol mooi onthou vir jul.


p.s ek het in die week die hartjies gesit en hekel terwyl ek by die skool vir die kiddies gewag het



No comments:

Post a Comment