Wednesday 7 September 2011

Bunting ta-da

En uiteindelik kan ek met my vlaggies spog! Dit het so mooi uitgekom, ek is baie tevrede. Finaly I can show you my flag bunting! I'm really impressed by how it turned out.


Ek gaan defnitief nog 'n stel hekel - aangesien hierdie een mos vir 'n spesiale klein pienkvoet is wat November haar opwagting gaan maak.
I am going to crochet another flag bunting for myself,as this one is made for a special baby girl whom I am so excited about!






Nog n heerlike hekelprojek klaar, dis so bevredigend om mens se handewerk te aanskou. Maak my sommer lus om nou dadelik my wolle te gaan gryp en te hekel!!! Tot later. P.s hier is fototjie van die juffroutjie...
So nice to stand back and admire your handywork for a while! But not to long, because I'm already itching to begin with my next project!!! Beautyfull day for all you lovely crochet addicts! P.s here's a sneak peak of the little princes...


No comments:

Post a Comment