Tuesday 10 April 2012

Die pragtige natuurskoon en n welverdiende rus

Welkom, welkom aan al julle pragtige mensies! Sjoe sooooo bly om weer terug op die lug te wees. Ons was bietjie bosveld toe en ekt my laptop se kragkabel by die huis vergeet, met die gevolg ek kon geen van my baie wollerige vreugdes met jul deel nie.  Maar nou ja nou is ek terug en nou kan ek jul wys. Ek gaan maar oor n paar verskillende posts die nuus "opdeel" sodat die verskillende projekte elk onder sy eie opskrif kan wees.
Maar eers so bietjie paasnaweek foto's




Hierdie is die Magol rivier en vorm n natuurlike grens al aan die een kant van my ouers se plaas in Limpopo provinsie.



                                                          Pragtige blou naaldekoker.


                                Hierdie is geneem vanaf n klipvormasie wat ons uitgeklim het.


                         Mens begin nou  mooi al die herfskleure in die laatmiddag son te sien.

No comments:

Post a Comment