Monday 20 February 2012

Tweet-tweet,tjirp-tjirp

Goeiedag al julle pragtige mensies. Alweer is die naweek verby! Naweke is heeltemal te kort! Ek het n heerlike naweek gehad,ons was saterdag oggend Jasmyn toe, het die heerlikste vars groente en vrugte daar gekoop, ñ smaaklike middagete geeet en daarna rustige deur hul boekwinkel gestap. Oe, ek het die stunningste boeke gesien, kon nie besluit wat om te vat en wat om te los nie. En soos jul weet kon ek defnitief nie verby die hekelboeke loop nie. So, ekt myself bederf met die oulikste hekelboek, vol vinnige, prettige en oulike projekte om vir die kiddies te maak.
Ek het ook nie op my laat wag nie en tuis sommer dadelik met die oulikste voëltjies begin.
Gaan jul netnou wys.




Kom ek wys jul n paar van die mooi artikels wat in die boek is .....





Hierdie truitjie gaan defnitief op my "to-crochet" lysie kom!!!




Cute! Beslis vir n hempie van S hierdie vuurpyl hekel!!!



Die voeltjies het dadelik  my vingers laat begin juk, so nodeloos om te se ek het die wol en hekelnaald nader getrek.......



Verskoon die swak lig, gaan nou mooi "daglig" foto's wys.





Dit is so lekker om die oulike voeltjies te hekel, mens kan net nie ophou nie!



Ek is klaar met al 4 die voeltjies, moet nou net n raampie kry sodat ek hul kan ophang, dink dit gaan so oulik lyk in C se kamer.

Lieflike daggie verder.

No comments:

Post a Comment