Thursday 23 February 2012

n Lieflike dag

Goeiedag aan almal wat inloer. Ek het toe nou uiteindelik al die langbeloofde foto's opgelaai!!!  Ek het die foto's by elkeen se spesifieke inskrywing gaan bysit, so gaan maar net so entjie terug dan kan jul gaan kyk. Hier en daar kort nog n foto of 2, maar dit sal ook nog kom.
Nou maar goed, laat ons hekel gesels. Ek is klaar met al my blokkies, het dit netnou aanmekaar begin vaswerk, en ek is regtig opgewonde oor die resultaat!!! Kom laat ek jul wys.




Laat ek nou eers als netjies kry...







So, ja, dis mos nou baie beter. Al die wolletjies is weggewerk en afgeknip, kyk net hoe mooi.


Ek begin hulle nou so bietjie rondpak om te kyk hoe ek die uitleg wil he.





Ok, ek dink ek is nou tevrede, gaan nou ophou kyk en begin vashekel anders sal ek vir n ewigheid staan en rondskommel!!!!!!



Die vashekel gaan gelukkig baie vinnig



Maar ja as ek aanhou klets gaan dit nie klaar kom nie en my maag gorrr nou vreeslik hier waar ek sit. So ek groet vir eers en wens jul n mooi geseende dag toe.
xxxx

No comments:

Post a Comment