Sunday 26 February 2012

Naweek....




Ek het nie die naweek ñ nuwe projek aangepak nie, maar ek het genoeg gehad om my mee besig te hou. Ek het begin om ñ kussingsloop van materiaal te maak en daarna het ek my gehekelde strook met d hand aan d materiaal sloop vasgewerk. Dit is ñ baie tydrowende proses, maar dit lyk net netjieser as dit met die hand vasgewerk word. En behalwe dit was daar nie tysd vir hekel nie, kiddies het die naweek meer versorging as gewoonlik nodig gehad - een se arm is gebreek en die ander een se tand is gebreuk,so jy kan jou net indink dat die 2 glad nie hul vrolike self is nie. Maar ja hopla-di hopla-da life goes on la-la-la-la life goes on.....


Hier is al die blokkies mooi aanmekaar vasgewerk en die wolletjies weggewerk.



Ek het n sloop van materiaal gemaak en toe die blokkies vesgesteek. En nou kom die groot vaswerk.



Soos jy kan sien word stekie vir stekie vasgewerk - ek sal maar n paar pouses moet vat met die een!!!





Ek vorder....

No comments:

Post a Comment