Monday 13 February 2012

Tah-dah van naweek projek / of nie......

Seker gedink ekt vergeet van die naweek projek?? Het ek toe klaar gekry word daar seker gewonder? Wel ek het toe die trui klaar gemaak! Jip,en ek is heel in my skik hoe hy uitgekom het. Ek moet net bieg,ek het vanoggend eers die pante aanmekaar gewerk en al d wolletjies weggewerk.
Op die stadium het ek nog nie foto's van die voltooide trui geneem nie,beplan om vanmiddag model-model te speel en hom mooi van alle kante af te neem,en sodra ek weer "lugtyd" opgesit het (ek sit hierdie inskrywing van my black berry af op!) vir jul te wys.
P.s ek gaan n foto op facebook sit so gaan kyk gerus later daar.
Mooi dag verder.

p.s Uiteindelik kan ek vir jul die foto's wys!!!!! Geniet dit


Goed, dit was die eerste pant - voor en agterpant is dieselfde






Altwee is klaar, en ek moet se dat hierdie patroon hekel baie vinnig a.g.v die dik chunky wol en die 6mm hekelnaald.

No comments:

Post a Comment