Friday 10 February 2012

Tweede tah-dah vir die dag

Voor ek my handwerkie wys, laat ek eers se waaroor dit gaan. Toe ek die nuwe Simply knitting verlede week gekoop het, het ek dadelik geweet dat hierdie gebreide kabel mussie moet ek brei. Ek het n bol elle gold baby 4ply wat al lankal le en wag om in iets omskep te word. So, ekt toe als bymekaar gekry...



Aangesien ek nie so lank gelede bietjie oor kabels gesels het, is dit nou die ideale geleentheid om so bietjie n nuwe kabel uit te probeer. Ek het nie vreeslik foto's geneem soos ek gevorder het nie, want om die waarheid te se het die mus so vinnig en maklik gebrei, voor ek dit besef het toe is hy klaar.



Dit is n baie ongewone, maar mooi kabel, iets anders as jou gewone.
Hier is die voltooide mussie.




S met sy nuwe mus, reg vir wanneer die winter sy kop uitsteek - wat nog n hele rukkie is maar dan weet ek hy is klaar en gereed om koue oortjies warm te hou. C wou ook n beurt kry om die nuwe mus te toets, en ek dink dit is veilig om te se die mus het die toets geslaag. Hoera!!



Ons debateer nog net n bietjie of ons die pom-poms gaan maak wat op die punte moet vaskom, maar meneer is ingenome met die mus soos jy is, so ons besluit nog. Maar vir eers gaan meneer mus kas toe om te rus tot die winter kom.

No comments:

Post a Comment