Sunday 29 January 2012

Liewers laat as nooit

Ek het die 18de Januarie hierdie inskrywing gedoen en sien nou eers ek het dit nooit "gepost" nie!! Ha-ha, lekker blond. Maar toemaar hier is dit nou .

Vandag het die skole weer begin, nie dat ek baie bly is daaroor nie. Ek het die vakansie heeltemal te veel geniet. Dit was heerlik met my twee kiddies heeldag by my. Maar ja, die lewe is nie een lang vakansie nie ne, so laat ons dan maar weer skouer aan die wiel sit en die nuwe jaar volstoom aanpak. Ek het dit goed gedink om bietjie al die foto's wat ek tot dusver van die granny square kombers het saam op een bladsy te sit. So geniet dit.


















Die kombers moet nog heelwat "groei", maar kan darm al n klein lyfie warm hou.


Ek het intusssen nog n paar blokke vasgehekel, sal mettertyd dit ook afneem en wys. Tot later.

No comments:

Post a Comment