Friday 6 January 2012

Tridalia pret!!

Gister het ek alte heerlik met n bolletjie tridalia nr 5 hekelgaring, 1 spoelklip, n 3,5mm hekelnaald en 3 perelkrale "gespeel"!



 Eers het ek n rosie gehekel wat toe gegroei het tot n driehoekige lappie wat sommer gaan dien as n lappie vir my melkbekertjie.







En daarna het ek vir n spoelklip n baie fancy jassie gehekel. Ekt mos gese' ekt gesit en speel!!!









Vandag het ek so bietjie aan S se Ark kombers gewerk en laat ek jou vertel dis geen grap nou dat ek met die wit-wat die wolke is- begin het nie. Ek het altyd gedink om met swart wol te hekel is bietjie moeilik op die oog,maar die wit is tien keer erger. Die afwisseling tussen die twee bloue wat ek gebruik het,het ook darm gehelp dat dit nie te eentonig raak nie,so nou dat ek vir die oorblywende rye net heeltyd met d wit gaan moet werk maak dit baie "boring" soos S sal se'. Dit is sy nuutste geliefkoosde woord,alles behalwe visvang is "boring". Hy is n regte ou visserman,wat enige dag sy speelgoed sal inruil vir nog n vistok of nog kuns aas - hoeveel vistokke en kuns aas kan een 5jarige seuntjie nou wil he'!!!! Ha-ha!
Sal binne-kort foto's van my tridalia pret opsit. n Mooi 6de dag van die nuwe jaar vir ieder een.

No comments:

Post a Comment