Thursday 11 August 2011

colour therapy

Goeiedag al julle oulike mese. Hoop julle het n heerlike lang naweek gehad. Wel ek het defnitief die ekstra rusdaggies geniet. Ek het my ekstra tyd wys gebruik en bietjie gehekel. Soos jul kan sien het ek met my ronde blomkussing begin. Sjoe ek geniet die bont kleurskema sommer baie.                     

Hallo there all you lovely people. Hope you've had a lovely week. I surely enjoyed mine. With all the public holidays it were such a short school week. I also had a bit of time on my hands to do some woolie stuff as you can see!!


So,hoe lyk dit sover? Mooi ne'. Ek besluit nog of ek die agterkant ook gaan hekel en of ek die voorkant net op n ronde kussingsloop gaaan vaswerk. Mmmmm,sal maar nog sien.  Nou ja, ek sit al in die bed,so ek gaan vir eers groet, tot volgende keer. Hou die wolle byderhand!!!!

Take a look at my flower cushion, I think its comming along real nice.  I am still deciding if I'm going to crochet the back. I am thinking of sewing the front onto a round slipcover.  I am sitting in bed, little bit tired today, so goodbye and keep the wool nearby.

No comments:

Post a Comment