Friday 1 June 2012

Vintage pebble stripe blanket

Ek het jul al vertel van my nuutgevonde liefde vir elle cuddly Dk, nou ja, eks weer besig met die cuddly. Hierdie keer is ek besig met die mooiste kleure. Ek het hierdie besonderse foto van spoelklippe op die internet gesien - kan ongelukkig nie onthou waar nie - , maar was dadelik aangetrokke tot die kleure.



So toe ek kleure moet kies vir n kombersie wat ek wil hekel vir n vriendin wat n seuntjie verwag, toe is cuddly natuurlik my eerste wolkeuse en hierdie kleure my eerste kleurskema keuse.






Ek kon nie wag om te begin hekel nie








As jul saam met my die kombersie wil hekel, ek het as volg te werk gegaan...

4mm hekelnaald
cuddly Dk (hierdie word as n Dk geklassifiseer maar in werklikheid is dit n baie dun wol wat meer n 4ply dikte is as jou algemene dubbeldraar wol)




Ek vind engelse patrone maliker om te lees so eks meer vertroud met die engelse termes
Die kombers hekel ek nie heen en weer eers aan "voorkant" en dan "agterkant" van werk nie, ek knip na elke ry my wol af en heg die volgende kleur aan die begin van die ry, met hierdie patroon gekies om nie my werk om te draai nie. Ek werk oor in altwee lussies van die vorige steek, maar as jy verkies kan jy net in die voorste of net in die agterste steek werk, ek verkies maar net om in altwee te werk.

with color A
Chain 170
1 treble in 4th chain from hook
1 treble in each chain to end (you'll have 168 treble, that includes the 3 turning chains that counts as firts treble)
breake off yarn
with color B
join to beginnig of row you just finished (in 3d chain(top stitch) that counted as your first treble)

Ok, so now you just keep on alternating the colors as you wish.

Eks nog besig met myne, so ek sal soos ek vorder jul op hoogte hou hoeveel wol ek gebruik het en wat die mate van die kombersie gaan wees, ek kan net nou al noem dat dit net n klein "receiving blanket" gaan wees




Ek kry net nie genoeg van hierdie sagte wolletjies nie hoor, ek sit al klaar en dink wat ek volgende met dit kan hekel!!!
Nou ja, laat ek eers groet sodat ek kan verder hekel.
Pragtige geseende dag verder vir julle liewe mensies.
Oe, dis vrydag jippy!!!!!!!!! En dit beteken natuurlik n naweek-projek??????? Nou beter ek vinnig groet .
xxx




No comments:

Post a Comment