Friday 1 June 2012

Naweek projek

Met die gevallery het ek n paar naweek projekte gemis, maar nie te min, laat ek wys waarmee ek my weer hierdie naweek gaan besig hou.



Dis n stervormige kombersie wat ek beplan om vir C te gee wat sy oor n leunstoel kan drapeer deur die dag vir mooigeit en wat sy oor haar bene kan gooi as sy op haar rekenaar werk of wat self kan dien vir n popkombers as dit speeltyd is.




Ek hoop regtig om teen die einde van die naweek klaar te wees!!!

ps As julle gewonder het wat van Coco geword het, wel sy was klaar en reg om mee gespeel te word, maar ek was nou maar net nie tevrede met haar kop nie. Ek kan nerens in die ongewing blou kat ogies kry nie, so ek moes van bruin ogies gebruik maak - wat net nie lekker werk nie. En behalwe dit was haar kop volgens my heeltemal te klein vir haar lyf, syt meer na n vlermuis as n oulike katjie gelyk, so met die gevolg Coco is onthoof en ek het n nuwe kop gehekel. Sy lyk beter met die nuwe kop en  ek het ook haar neus anders gemaak deur n plastiese katneuse vas te sit. Ongelukkig nog nie tyd gehad om n fotosessie met haar te boek nie, maar sodra Coco terug is van Parys af neem ek haar af hoor!!! Ha-ha

No comments:

Post a Comment