Friday 1 June 2012

Kleurvolle ruffle

Vandag kry jul n oordosis van hekel in! Maar as jul so hekel mal is soos ek, dan dink ek nie gaan jul omgee of moegraak van wolstrories nie - gelukkig is dit net wolstories en nie wolhaarstories nie!! ha-ha
Ek het lieflike wol wat pragtig gekleurd is, wat ek gebruik het om n "neckruffle" vir C te hekel. Die patroon kom uit n Ondori boek uit wat ek seker so 2jaar gelede van Japan af bestel het. Eks versot op die boeke, en aangesien al die patrone diagramme by het, maak dit dat ek die artikels kan hekel al kan ek nie n woord Japanees praat nie!!!!




Ek wys nie sommer foto's van my kiddies nie, maar hierdie foto het ek met my black berry geneem, gewoonlik neem ek met my kamera af en dan neem ek nie gesiggies af nie, maar hierdie is nou al fototjie wat ek het om jul te wys hoe pragtig hierdie ruffle toe uitgekom het....



Sy is n groot halo kitty fan -soos jul van die hempie kan aflei- en sy was baie in haar skik met mamma se hekelwerk, en dit laat my hart sommer warm klop as ek vir my 2 kiddies ietsie met die wolle kan maak wat die lyfies lekker warm hou......

No comments:

Post a Comment