Thursday 3 May 2012

Wolle en garing

Goeiedag aan al julle lieflike mensies, ek vertrou dit gaan goed met ieder een.  Ons het n lieflike dag hier in die suidelike halfrond, sal nie se dis veronderstel om winter te begin raak nie. Ek het gister gou die laaste afrondings (met ander woorde die goor deel van wolle wegwerk en nate toewerk) aan die bestelling wat ek vir die baba beanies gehad het gedoen. Ek moet se als het baie mooi uitgekom en ek kan nie wag om te sien hoe mooi dit op die foto's gaan lyk wat my vriendin gaan neem nie.
So laat ek jul bietjie van die mussies wys




Die een met die oortjies is een van my gunstelinge



Ek kyk gister na Laura se blog ( http://lovethebluebird.blogspot.com) en sien al die mooi garing wat sy gekoop het, ek dink toe aan my eie garing versameling.....


Baie lekker om nie nodig te he om winkel toe te gaan as ek n garing nodig het nie!!!!! I count myself lucky soos hul sal se ha-ha


Blou bly maar een van my gunsteling kleure en dan natuurlik ook pers


n Baie mooi geseende dag vir almal en onthou, "this is the day that the Lord has made, I will rejoyce and be glad in it"

No comments:

Post a Comment