Monday 14 May 2012

Moedersdag Tha-Dha

Ek het vrydag dadelik met die bedsokkies begin na ek met jul gesels het, ongelukkig het my naweek nie uitgedraai soos ek gedink het nie, en het ek eers vanmiddag met die sokkies klaar gemaak. Maar klaar is hul gelukkig klaar. So kyk gerus....





Ek het dieselfde kleurskema probeer gebruik as die oorspronlike patroon. Ek dink die kleure komplimenteer mekaar baie mooi.



En hier is die eindproduk, ek dink my "moekie" soos ek haar noem gaan baie in haar skik wees met haar moedersdag geskenk.



Dit is nie maklik om die model en die fotograaf te wees nie hoor...



En nog so enetjie voor ek groet.

Net so ten slotte, die patroon het ek n ruk gelede gesien op pinterest en hom op my hekelbord gepin. Dis n patroon van www.garnstudio.com

No comments:

Post a Comment