Thursday 17 May 2012

Klein plesiertjies, groot vreugde

Die winter is nou regtig op ons, maar terwyl dit buite al kouer word, word my hart al warmer van al die klein plesiertjie en bederfies wat van die week tot dusver.
Ek het vir my n tydskrif gekoop wat allerhande handwerk artikels in het, eerste keer wat ek hom koop. Baie oulike goedjies in, en daar was die oulikste silocone stempels in van klein muise wat naalwerk doen, sal so oulik wees om kaartjies met dit te maak. Sal op n later stadium bietjie meer van die boek vir jul wys. Laat ek eers al die lekkerte van die week deel....




Hierdie is eintlik n groot sopbakkie, maar met die oor lyk dit soos n teekoppie, maar glo my hys groot, jy gaan seker 3 tot 4 koppies tee in die een kan gooi so groot is hy. Ek kan nie wag om my heerlike butternut sop uit hom te eet nie.





Volgende op die lys is die pragtige boks. Ek gaan hom gebruik om al my Crochet today tydskrifte in te bere.



Kyk net die pragtige voeltjies.
I "love the blue bird".  Dit laat my aan Laura dink met haar blou voeltjie




Volgende is my hekelboeke wat toe uiteindelik gister in die pos opgedaag het!!!!!




En laaste maar allermins nie die minste nie, is die hartjie wat my man gister vir my uit yster uitgesny het. Hy het n plasma-cutter gekoop en toe hy hom toets was dit die eerste vormpie wat hy uit die metaal gesny het. Hy het dit toe vir my kom gee - wat vir my natuurlik baie spesiaal was dat hy aan my gedink het terwyl hy sy nuwe masjien uit toets..... baie special gebaar gewees vir my...




n Baie geseende week vir almal en mag jul op hierdie hemelvaart dag God se liefde en goedheid in jul lewens ervaar en weet dat Hy altyd in beheer is, selfs in die moeilike tye.
xxxx

No comments:

Post a Comment