Tuesday 9 June 2015

Pure Joy

Ek het vir my Maaike Van Koert - skrywer van die blog Crejjtion - se boek bestel. En vandag toe wag hy vir my in die pos!! Nodeloos om te se ek was sommer uit my vel uit!!!!



Die foto is sommer so langs die krieketveld geneem - ek het oppad na die skooltoe by die poskantoor gestop, so kon nie wag tot by die huis om die pakkie oop te maak nie en het sommer so al sittende op die paviljoen foto's geneem en vir almal wat wou sien en dalk nie eers wou sien nie, foto's gestuur!!! 


Die boek was so mooi verpak en toegedraai ek wou hom amper nie eers oopmaak nie! Maar het toe baie versigtig hom oopgemaak. Mooiste patrone in. 
En ja , ek het natuurlik sommer dadelik ietsie uit die boek uit gehekel toe ek by die huis kom.

Kyk net hoe mooi.
Het Moya-Yarn gebruik om die artikel te maak. 

Heerlike hekeldrome vir almal.
Blessings. 


No comments:

Post a Comment