Monday 6 August 2012

Granny Ripple

Hierdie naweek het ek nie so baie tyd aan my kombers spandeer soos wat ek graag sou wou nie, maar hy is darm 2 rye verder......




Die nuwe kleurvolgorde waarmee ek begin het (ja ek het die kombers weer van voor af begin, want die kleure het nie vir my reg gevloei nie) , werk nou beter vir my.




Die zig-zag patroon is nou vir my duideliker sigbaar.
Eks nog bietjie besig om hier en daar goedjies reg te skuif en plekkie te kry ( het 2weke gelede getrek,vir die wat dit gemis het)  Maar ons is soooooo gelukkig in die nuwe huis, dis nou voorwaar n seen.  Ons het n heerlike groot stoep wat lekker sonnig is, ek spandeer meeste van my "vryetyd" daar. So heerlik , salig. Ek dink juis dis tyd vir n koppie teetjie op die stoep, so laat ek my wolle kry en die sonnetjie gaan opsoek.
Lieflike geseende dag
xxxx

No comments:

Post a Comment