Tuesday 3 July 2012

Red Aqua

My nuwe gunsteling kleur kombinasie is rooi en aqua. Ek was nog altyd mal oor rooi, en oor blou ook, maar aqua is n nuwe een vir my.






Ek kan nie genoeg van die twee kleure kry nie, en daarom toe die geleentheid homself vandag voordoen om vir n uurtjie te hekel, toe is dit net van self sprekend dat ek die twee kleure gekies het. Nou wat het ek gehekel? Wel aangesien dit winter is en ek ook net 45 skamele minute tot my beskikking gehad het, het ek op slippertjies besluit...





Kyk net na die oulike vintage knopies - rooi en aqau kleure in - wat ek n rukkie gelede al gekoop het.
Perfekte pasmaats




Met die oorskiet wolletjies het ek sommer klein baba slippertjies ook gehekel....




Ek het darm nie heeltemal red-aqua mal geword nie..ha-ha... kom ek wys gou waarmee ek nou besig is.
Dis nog n nek ruffle, maar in n baie mooi pers - grape - kleur




Nou ja, ek het so pas die nuwe Mollie Makes gekoop, so ek gaan nou n lekker koppie tee maak en rustig boek deurkyk.
Lieflike sonskyn dag vir almal.

p.s die slippertjies is my eie weergawe van al die honderde patrone op die internet van hierdie tipe slippertjie, so ek sal later die patroon vir jul opsit.

No comments:

Post a Comment