Friday 22 July 2011

Preemie beanies

Vanoggend het ek en 2 vriendinne -Sonja en Zelna- na die staatshospitaal toe gegaan en 11 preemie beanies gaan afgee. Dit is altyd so lekker as mens in die posisie is om vir iemand ander iets te doen. En die lekkerste van als is om my liefde vir brei en hekel te kan kombineer met my liefde om vir ander iets te kan doen.


This morning me and 2 friends from church- Sonja and Zelna- went to the provincial hospital and we delivered 11 beanies. It's so great to be able to do something for someone else. I love to knit and crochet,so to be able to combine my love for my hobbies with my love for doing something for other people is just perfect.





Kyk net hoe klein is hierdie mensies.  Skaars grooter as n selfoon. So bly ons kan aan een van hul behoeftes voorsien.

Just look how tiny the little ones are!!!! Merely bigger than a
cellphone!!! I'm so glad we are able to forefull a need. Well have yourself a great weekend and keep the wool nearby!!




n Heerlike naweek vir julle almal en hou die wolle naby!!

No comments:

Post a Comment