Wednesday 1 August 2012

Long time no see....

Sjoe , wat n bedrywige tydjie was dit nie. So jammer ek het nie so gereeld ingeloer en met jul my daaglikse dingetjies gedeel nie. Ons het pas na n nuwe huis verhuis - en ja, need I say more - . Soos jul kan dink was ek so besig met inpak en toe die aanry en weer die uitpak en elke dingetjie op sy plek kry, dat ek net nie by blogland kon uitkom nie.
Ek het darm gesorg dat ek tydjies maak vir n stukkie hekelwerkie. Ek het die pers neckruffle klaar gemaak vir n vriendin en toe vir my ook een gehekel. Eks nog besig om aan die groen granny Squares te hekel ( maar dit is n "voor die tv in die aand" projek en vorder stadig, want ekt deesdae nie tyd vir tv kyk nie) .

Ek het ook die lieflike blaar patroon in Mollie Makes uit probeer en geniet dit om die blare te hekel
(skuurs foto is in die aand geneem, so hys nie mooi duidelik nie, sal binnekort n duideliker 1 opsit)





Gister het ek begin met n granny ripple, sal nog foto's neem en vir jul more wys.
Nou ja, dit was nou net n vinnige halo, net om so bietjie op hoogte van sake te kom, maar more gesels ek verder en sal dan ook nog foto's en allerhande lekker hekelgoodies met julle deel.
xxxx

No comments:

Post a Comment