Thursday 16 February 2012

Vinnige halo

Goeiedag aan al jul lieflike mense! Sjoe ek kan nie glo dis more klaar weer vrydag nie! Nie dat ek kla nie,glad nie,ek sien baie uit na die naweek om bietjie te rus! Ek het die week nie baie tyd gehad vir hekel nie,maar het darm elke dag n bietjie kruisiesteek gedoen terwyl ek by die skool vir my 2tjies sit en wag. Ek verkies om iets produktiefs te doen in die 45 / 60 minute wat ek sit en wag (moet so vroeg gaan om parkering te kan kry!!!)


Ek het netnou met n ietsie wollerigs begin. Baie kleurvol en baie oulik! Maar ek gaan jul vir eers nuskierig laat en terygkeer na my hekelnaald. Ek wys sodra ek klaar is. P.s Ek het die week net 1 ry aan S se kombers gehekel. Dit is soooooo warm en bedompig,geen mens sal dit met n kombers op die skoot kan waag nie,selfs die aande is te warm om aan die kombers te hekel, so vir eers werk ek maar aan die nuwe "ietsie".....

p.s Hier is die wollerige ietsie waaraan ek gehekel het.... Dit is n blommetjies plekmatjie wat ek uit een van die Art of Crochet uitgawes gehekel het. Dis in vreeslike bont helder kleure gehekel, maar ek het dit so na as moontlik aan die oorspronlike voorbeeld probeer maak. Ek het hom in C se kamer gesit, maar het agterna gedink ek moet hom dalk op n kussingsloop appliek...?







Die plekmatjie vorder vinnig, 1 ste blaartjie


 

2de blaartjie



3de blaartjie

4de5de 6de en 7de, blaartjie


Nou aanmekaar vaswerk en dan randjie omhekel.



Nog een rondte met groen dan is hy klaar.





En tah-dah!!!!!

No comments:

Post a Comment